CURS 2013-2014

Carta final de curs 2014

resum activitats 2013-2014

CURS 2012-2013

RESUM INFORMATIU DEL CURS 2012-2103

Per una banda us expliquem totes les participacions dintre de l’escola, majoritàriament a les festes que hi hem celebrat i, per altra banda, les diferents actuacions externes o que no afecten directament al treball escolar dels nens i de les nenes.

FESTES

–          La castanyada:  participació de la festa mitjançant el pagament de les castanyes que es van repartir i la col.laboració de pares i mares disfressats de castanyers i castanyeres.

–          Nadal: col·laboració amb l’escola per pagar el material escolar destinat al Tió i als Reis. I acompanyament de l’arribada dels patges reals. Sorteig de 4 cistelles amb productes de diferents comerços del poble i de famílies particulars.

–          Cros del Vendrell:  participació al Cros del Vendrell organitzat per les AMPES de les escoles locals amb la col·laboració del Consell Esportiu. Assistència a les diferents reunions informatives i de preparació de material.

–          Carnaval: participació de la festa de carnaval organitzada per l’escola i invitació, per part de l’AMPA, a coca amb xocolata per a tots/es nens/es de l’escolA.

–          Festa de St. Jordi: organització d’una parada de venda de llibres a preus molt assequibles el dia 23 d’abril i d’una parada de roses i punts de llibre. A més a més, organització i col.laboració en l’activitat Contacontes dins les Jornades Culturals de l’escola.

–          Festa de la bicicleta: Aquest any la Comissió Sorpresa i l’AMPA s’han encarregat de preparar la Festa de la Bicicleta. S’ha comprat el material necessari, s’han creat els grups de treball per fer les imatges i s’han fet les inscripcions i els repartiment dels Sols. S’han recollit 374€ i l’AMPA, a banda, ha continuat fent l’aportació de 100€.

–          Festa de final de curs: el dia 21 de juny l’AMPA i l’escola s’han encarregat d’organitzar i de realitzar un matí divertit amb la canalla. L’Ampa ha repartit gelats per a tots els nens i nenes i els ha obsequiat amb una xapa-record.

ALTRES ACTUACIONS

–          Pla d’Entorn: assistència a les reunions explicatives del funcionament de les activitats organitzades pel Pla d’Entorn. Organització del Taller de Famílies i realització a la nostra escola d’un taller de cremes i un altre de costura.

–          Extraescolars i acollida: seguiment de les activitats i reunions amb els directors de les empreses responsables de les activitats extraescolars ( Ballaruga i Consell Esportiu) i acollida per tal de resoldre qualsevol tipus de problema. Reunions continuades per a la programació i millora del curs vinent. Pagament del lot regal de la festa final de curs de la Ballaruga a la Lira. Reunions amb altres empreses per millorar el servei.

–          Xandalls i bates: inventariat exhaustiu de tot l’estoc de xandalls, tant d’hivern com d’estiu, per poder realitzar les comandes necessàries per al curs vinent, així com de bates escolars. Compra de samarretes per a la festa de la bicicleta, i posteriorment venda.

–          Llibres de lectura: comanda i posada a disposició de les famílies de 1r i de 2n  de llibres de lectura a preus assequibles.

–          Tardes Actives: reunions amb la Ballaruga per poder organitzar les Tardes actives, les quals s’han dut a terme de l’10 al 21 de juny de 2012 a la Granja “La Bassa”.

–          Escola nova: s’han fet diferents reunions per estar a sobre del tema i s’ha anat passant tota la informació que ens arribava des d’Ensenyament i des de l’Ajuntament en petites circulars a les famílies.

–          Altres:

–          Realització de 1 assemblea de socis: 15 de novembre de 2012 i diferents reunions sobre el tema de l’escola nova amb la presència del regidor d’ensenyament i una reunió amb l’empresa Divertàlia, la nova empresa d’extraescolars i acollida matinal pel curs vinent.

–          Seguiment i actualització del bloc de l’AMPA per tenir informades totes les famílies de l’escola.

–          Consultes a la FAPAC sobre diferents temes de l’escola.

–          Assistència a reunions del carnet únic per a la confecció del carnet per al curs 2013-2014.

CURS 2011-2012

RESUM INFORMATIU DEL CURS 2011-2012

Per una banda us expliquem totes les participacions dintre de l’escola, majoritàriament a les festes que hi hem celebrat i, per altra banda, les diferents actuacions externes o que no afecten directament al treball escolar dels nens i de les nenes.

FESTES

–          La castanyada:  participació de la festa mitjançant el pagament del pa, del pernil i del formatge, així com de les castanyes que es van repartir.

–          Nadal: col·laboració amb l’escola per pagar el material escolar destinat al Tió i als Reis.

–          Cros del Vendrell:  participació al cros  del Vendrell organitzat per les AMPES de les escoles locals amb la col·laboració del Consell Esportiu. Assistència a les diferents reunions informatives i de preparació de material. Pagament de les medalles i de les inscripcions dels nens.

–          Carnaval: participació de la festa de carnaval organitzada per l’escola el 17 de febrer i invitació, per part de l’AMPA, a coca amb xocolata per a tots/es nens/es de l’escola.

–          Festa de St. Jordi: organització d’una parada de venda de llibres a preus molt assequibles el dia 23 d’abril. Per tal de tenir un millor accés a la parada i per a la seguretat dels alumnes, que al llarg del dia anaven visitant-la, es va tallar el carrer del costat de l’escola.

–          Festa de la bicicleta: aquest any no es va crear una comissió responsable de la preparació de la carrossa i de l’organització de la festa de la bicicleta i per tant va assumir la feina la comissió sorpresa. L’AMPA va col·laborar fent les circulars que informaven les famílies, fent el recompte de famílies inscrites i aportant els 100 euros de l’anterior premi, amb els quals es va aconseguir el somni de la comissió de tenir llaminadures al col·legi.

–          Festa de final de curs: l’últim dia d’escola l’AMPA serà l’encarregada d’organitzar i de realitzar un matí divertit amb la canalla

ALTRES ACTUACIONS

–          Pla d’Entorn: assistència a les reunions explicatives del funcionament de les activitats organitzades pel Pla d’Entorn. Organització del Taller de famílies, tot i que al final no es va poder realitzar per l’anul·lació de la subvenció.

–          Extraescolars i acollida: seguiment de les activitats i reunions amb els directors de les empreses responsables de les activitats extraescolars ( Ballaruga i Consell escolar) i acollida per tal de resoldre qualsevol tipus de problema. Reunions continuades per a la programació i millora del curs vinent. Pagament del lot regal de la festa final de curs de la ballaruga a la Lira.

–          Xandalls i bates: inventariat exhaustiu de tot l’estoc  de xandalls, tant d’hivern com d’estiu, per poder realitzar les comandes necessàries per al curs vinent, així com de bates escolars. Compra de samarretes per a la festa de la bicicleta, i posteriorment venda. Per tal de poder abaratir el cost del xandall de l’escola i fer-lo més del gust de les famílies, s’han buscat diferents pressuposts i, amb canvi de gènere inclòs, ja se n’ha seleccionat un.

–          Llibres de lectura: comanda i posada a disposició de les famílies de 1r i de 2n  de llibres de lectura a preus assequibles.

–          Tardes Actives: reunions amb la Ballaruga per poder organitzar les Tardes actives, les quals s’han dut a terme de l’11 al 29 de juny de 2012.

–          Escola nova: s’han fet diferents reunions per estar a sobre del tema i s’ha anat passant tota la informació que ens arribava des d’Ensenyament i des de l’Ajuntament en petites circulars a les famílies.

Altres:

–          Realització de 2 assemblees de socis: 3 de novembre de 2011 i 7 de juny de 2012.

–          Seguiment i actualització del bloc de l’AMPA per tenir informades totes les famílies de l’escola. S’ha afegit un apartat on podreu trobar les actes de les assemblees que hem realitzat perquè tothom tingui la màxima informació possible.

–          Consultes a la FAPAC sobre diferents temes de l’escola.

–          Assistència a reunions del carnet únic per a la confecció del carnet per al curs 2012-2013.

CIRCULAR INFORMATIVA 2n TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,

Us informem d’algunes qüestions:

–          Escola Nova: des de la Junta de l’AMPA, ara que està en procés de licitació el concurs per a la construcció de l’escola nova, s’ha fet una carta dirigida al Director de Centres Públics, el Sr. Jordi Roig, perquè com a conseqüència de la fusió amb l’Escola els Còdols es tingui en compte la necessitat de més espais per acollir tot l’alumnat resultant d’aquesta.

–          Venda de xandalls: el dimecres 11 d’abril de 3 a 4:30 de la tarda i el dijous 12 d’abril de 9 a 10:30 del matí es vendran xandalls: SEGONES REBAIXES DE XANDALLS D’HIVERN I PRIMERES REBAIXES DE XANDALLS D’ESTIU.

Aprofiteu l’ocasió!!! (recordeu portar el carnet de soci).

–          Diada de St. Jordi: com ja venim fent durant uns cursos, el dilluns 23 d’abril, dia de St. Jordi, la Junta de l’AMPA farem una parada de llibres a la porta de l’escola a molt bons preus.

–          Atenció al soci: la setmana del 9 al 13 d’abril, el dia d’atenció al soci será el dijous 12 d’abril de 9 a 10h del matí.

Molt bona Setmana Santa a tots i totes!!!

RESUM INFORMATIU DEL CURS 2010-2011 (de gener a juny)

–          Cros del Vendrell:  participació al cros  del Vendrell organitzat pel Consell Esportiu  i les AMPES de les escoles locals i assistència a les diferents reunions informatives i de preparació de material.

–          Pla d’Entorn: assistència a les reunions explicatives del funcionament de les activitats organitzades pel Pla d’Entorn. Organització i participació en el Taller de famílies per  realitzar material per als racons de les aules de l’escola i que es va iniciar el dijous 17 de febrer i va acabar el dijous 7 d’abril i on hi van participar pares i mares de l’escola. Organització del cafè Tertúlia  el dia 10 de febrer a l’escola Marta Mata amb la xerrada “ La gelosia: relacions entre germans” .

–          Extraescolars i acollida: seguiment de les activitats i reunions amb els directors de les empreses responsables de les activitats extraescolars i acollida per tal de resoldre qualsevol tipus de problema.

–          Festa de la bicicleta: el dia 4 de febrer es va crear una comissió responsable de la preparació de la carrossa i de l’organització de la festa de la bicicleta en la qual l’escola va participar el diumenge 29 de maig.

–          Carnaval: participació de la festa de carnaval organitzada per l’escola el divendres 25 de febrer i invitació, per part de l’AMPA, a una xocolatada amb coca per a tots/es nens/es de l’escola.

–          Festa de St. Jordi: la Junta va organitzar una parada de venda de llibres a preus molt assequibles per a totes les famílies de l’escola el divendres 15 d’abril a la porta de l’escola.

–          Xandalls i bates: es va fer un inventari exhaustiu de tot l’estoc  de xandalls, tant d’hivern com d’estiu, per poder realitzar les comandes necessàries per al curs vinent, així com es van seguir els passos necessaris per a la venda de bates escolars. Es van comprar samarretes de nens/es i d’adults per a la festa de la bicicleta, i posteriorment es van vendre.

–          Tardes Actives: es van fer reunions amb la Ballaruga per poder organitzar les Tardes actives amb aquesta associació, les quals es van dur a terme del dia 6 al 22 de juny de 2011.

–          Escola nova: es van realitzar diferents reunions amb l’Ajuntament , el dijous 10 de març de 2011 i el dimarts 7 de juny de 2011 i amb la Directora dels Serveis Territorials de Tarragona el dijous 17 de març de 2011. En l’assemblea de pares i mares de l’escola del  29 d’abril de 2011 es va crear una comissió perquè treballés més  a fons en el tema de l’escola nova.

–          Festa de final de curs: ajuda en l’organització de la festa i organització d’una botifarrada per a les famílies de l’escola.

–          Altres:

–          Realització de 3 assemblees de socis: 8 d’abril, 14 d’abril i 29 d’abril de 2011.

–          Seguiment i actualització del bloc de l’AMPA per tenir informades totes les famílies de l’escola.

–          Consultes a la FAPAC sobre diferents temes de l’escola.

–          Assistència a reunions del carnet únic per la confecció del carnet per al curs 2011-2012.

Anuncios