CURS 2015-2016

Delegació vot
Butlleta inscripció AMPA
Circular Assemblea 30/11/2015
Circular Assemblea Extraordinària

CURS 2014-2015

Delegació vot
Butlleta inscripció AMPA
Carta final de curs 2015
Circular reunió AMPA
Festa Bicicleta 2015
Circular reunió AMPA
Circular llibres lectura 2014

CURS 2013-2014

Carta Ampa

Bones des de l’AMPA volem informar que avui dimecres dia 2 d’abril de 2014 la nostra escola ha estat visitada per la Consellera d’Ensenyament, Irene Rigau. També han assistit la Delegada d’Ensenyament de Tarragona i altres autoritats del municipi. Com marca el protocol, s’ha convidat els directors i directores de tots els centres de primària i secundària del Vendrell, escoles bressol i l’AMPA.

Han pogut veure a tots les mestres i alumnes,  i els més grans ha fet un recital de cançons i flauta.

Valorem positivament la visita de la Consellera ja que com a través de la delegada de Tarragona ja hem exposat fa dies les nostres inquietuds com a AMPA, les ha pogut veure de primera mà.

Benvolgudes famílies,                                                                          18 d’octubre de 2013

Ja podeu passar a recollir els llibres de lectura que vau reservar. Ho podeu fer els dies d’atenció al soci de la semana vinent (dilluns de 9 a 10h del matí i dimecres de 3 a 2/4 de 5 de la tarda).

Recordeu portar el carnet de soci si voleu gaudir del descompte.

Benvolgudes famílies,

Com ja fa alguns cursos, l’AMPA ven els llibres de lectura que l’escola fa llegir als alumnes de primària, ja que l’editorial amb la que treballa ens fa descompte i així es poden vendre els llibres més barats que a les llibreries.

Igual que el curs passat, per poder comprar els llibres a l’AMPA els heu de reservar omplint la butlleta que hi ha a continuació i dipositar-la a la bústia de l’escola (n’hi ha una a cada porta), o fent l’encàrrec a través del nostre correu: ampa.martamata@hotmail.com. L’últim dia per fer la reserva serà el dilluns 30 de setembre.

El preu dels llibres és de 7€ socis i 9€ no socis. Quan tinguem els llibres ja us informarem del dia de la venda.

Junta de l’AMPA

Nom de l’alumne:

Curs:

Senyalar amb una creu el llibre que voleu resevar:

Primer de primària:

La girafa de coll curt (primer trimestre)

El Petit Sant Jordi (tercer trimestre)

Segon de primària:

En Tomàs i el llàpis màgic (primer trimestre)

El cartero que se convirtió en carta (segon trimestre)

Anem de colònies (tercer trimestre)

CURS 2012-2013

JUNY

cirular final curs

MAIG

FESTA BICICLETA

Benvolgudes famílies

Tots aquells que us hàgiu inscrit a la Festa de la bicicleta podeu passar a recollir el vostre sol i, si ho necessiteu, comprar la samarreta en les següents dates:

  • Dimecres 22 de maig de 15h a 16.30h al menjador de l’edifici principal i/o també a  l’edifici annex.
  • Dijous 23 de maig de 9h. A 10.30 h al menjador de l’edifici principal.
  • Divendres 24 de maig de 15h a 16.30h al menjador de l’edifici principal.

Recordeu que per tal de poder obtenir el vostre sol heu de dir el nom del nen o de la nena més gran i se us entregarà el nombre de sols que hàgiu posat a la inscripció. En cas de necessitar-ne més, en podeu demanar, a preu d’1 €, ja que se n’han fet uns quants de més.

Pel que fa a les samarretes, recordeu que hi ha dos preus (soci i no soci) i que per poder gaudir del descompte haureu d’ensenyar el carnet d’AMPA.

També us informem que tots aquells que encara no us hàgiu inscrit a la Festa de la bicicleta encara hi sou a temps en aquestes dates.

ABRIL

FESTA DE LA BICICLETA 26 DE MAIG

Benvolgudes famílies,

Un any més ens dirigim a vosaltres per explicar-vos l’organització de la festa de la bicicleta.

Aquest any els nens han somiat que volen SOLS , així que entre la Comissió Sorpresa i l’AMPA hem decidit que anirem caracteritzats amb solets. Es faran SOLS de feltre que hauran d’anar enganxats en una samarreta taronja ( preferiblement la que l’AMPA té a la venda per a la festa de la bicicleta a un preu molt econòmic o també pot ser la de l’escola).

Per tal de poder pagar el feltre i fer una mica de calaix per poder construir alguna vegada una carrossa i poder optar a algun premi, s’ha decidit que cada participant haurà de pagar per 1 €. Aquest euro es pagarà a l’hora de fer la inscripció.

Així que per poder comptar quants serem i quants sols s’han de fer, hauríeu de fer-nos arribar aquesta butlleta omplerta, amb el pagament, al menjador del col·legi els dimecres 10, 17 0 24 d’abril de 15h a 16.30h, o els dilluns .15, 22 i 29 d’abril de 9h a 10h.

Quants més siguem, més riurem!!!!, així que animeu-vos i apunteu-vos a participar i aconseguir ser el grup més nombrós i també a ajudar-nos a fer les figures.

Necessitem ajuda per dibuixar i retallar, així que marca amb una creu l’opció de venir de voluntari els dilluns 29/04, 06, 13 i 20 de maig de 15h a 16.30h al menjador de l’escola.

Nom del nen/nena major:                                                                                  Curs:

Assistents:                                    Adults:                                     Nens:

Voluntari/ voluntària:     SÍ        NO                    Dies:

DESEMBRE

ELS NÚMEROS PREMIATS EN EL SORTEIG DE LES CISTELLES DE NADAL DE RIMÀRIA DEL DIMECRES 19 DE DESEMBRE DE 2012 HAN ESTAT:

CISTELLA PETITA: TIRA DEL

CISTELLA GRAN: TIRA DEL 

ELS NÚMEROS PREMIATS EN EL SORTEIG DE LES CISTELLES DE NADAL D’INFANTIL DEL DIMARTS 18 DE DESEMBRE DE 2012 HAN ESTAT:

CISTELLA PETITA: TIRA DEL 1511 AL 1520

CISTELLA GRAN: TIRA DEL 1371 AL 1380

L’afortunat/ada pot passar a recollir el premi durant tot el matí el dijous 20 de desembre.

En el cas que no surtís ningú, després de les festes fariem un altre sorteig, per això us demanem que guardeu els números.

Gràcies a tots per la vostra col.laboració.

CISTELLES DE NADAL

CISTELLA GRAN DE PRIMÀRIA: Tasses llet,1  mitjons nena, 1 tovallola de platja, 1 ampolla de licor, 1 ampolla de vi, unes pales de platge, un peluix “Abeja Maya”, 1 carabassa, 1 caixa de neules, 1 cantimplora, 1 samarreta, i bossa “mini hojaldres”, 1 pijama de nen, 1 caixa bombons, roba interior nen, Altaveus petits, 1 pilota, 1 bossa pel portàtil, 1 llibreta de notes, 2 llapissos, 1 joc de platja, 1 pinya, 1 caixa de fruits xinesos, 1 xancles, fitxes de rentat pel cotxe i  vals regal de: 1 calçotada, 1 de coca adobada i 2 per un Spa.

CISTELLA PETITA DE PRIMÀRIA: 1 bossa d’esports, 1 tovallola de platja, 1 cantimplora, 1 carabassa, un mocador de coll, 1 llibreta de notes, 1 llapis, 1 clauer, 1 caixa de galetes, jocs de platja, 1 xancles i 1 val de regal per un Spa.

CISTELLA GRAN D’INFANTIL: 1 caixa de playmobils, 1 manta de nen, 1 lot de pintures dels Cars, 1 bossa d’esport, 1 bossa de portàtil, 1 set platja nen, 1 necesser, 1 bossa “mini hojaldres”, 1 caixa de neules, 1 cantimplora, 1 ampolla de cava Anna Codorniu, 1 ampolla de licor crema catalana, uns guants de senyora, 1 pot melmelada de tomàquet, 1 joc de platja, 1 tassa, 1 peluix “Willy”, 1 llibreta, 1 samarreta, 1 conjunt roba interior nena, 1 pinya,  1 caixa de fruits xinesos, 1 xancles, fitxes de rentat pel cotxe i vals de regal de: 1 calçotada i 2 per un Spa.

CISTELLA PETITA D’INFANTIL: 1 bossa d’esports, 1 tovallola de platja, 1 joc de platja, 1 llibreta, 1 llapis, 1 mitjons nen, 1 moneder, 1 clauer, 1 carbassa, 1 caixa de galetes, 1 xancles i 1 val de regla per un Spa.

Finalment, i per la gran quantitat de coses recollides s’ha decidit fer una cistella gran i una de petita pel dia del festival d’Infantil i una cistella gran i una petita pel dia del festival de Primària.

GetAttachment (1)

  GetAttachment (5)GetAttachmentGetAttachment (3)

ELS COMERÇOS PARTICIPANTS HAN ESTAT:

Magi Vives, Pairot decoració, Carrefour, Punt Interior Teesa Mª, Forn de pa Montserratina, Licors Jané, Clip Suministros, Perfumeria La Gota, Fruites i Verdura Rovira Caralt, Farmàcia Portolés, Farmàcia Bueno, Finca Font Ceba, Restaurant Cal Pep, Mondaigua, Carburants Vendrell, Òptica Universitària i Diputació de Tarragona. A tot ells els donem les gràcies per la seva particiació, així com també als particulars que han fet també les seves pròpies aportacions.

NOVEMBRE

Benvolgudes famílies,

Us informem que aquest any l’AMPA ha decidit demanar a les empreses i als comerços del poble una mica de col·laboració per poder aconseguir productes suficients per elaborar dues paneres de Nadal ( una per primària i una altra per infantil).

Aquestes paneres seran rifades els dies 18 i 19 de desembre (dia en què els nens de l’escola fan els festivals de nadal) al TAG ( la lira).

A partir del 4 de desembre posarem a la venda els numerets del sorteig al preu d’1 euro cada tira, així que animeu-vos i vingueu a comprar-ne qualsevol dilluns, en horari d’atenció al soci ( de 9h a 10h)  o qualsevol divendres de tarda, en horari de 15h a 16.30h a l’edifici central.

Pel que fa a l’edifici annex, disposareu de numerets a la venda en consergeria també a partir del dia 4 de desembre.

Així mateix, per a totes  aquelles famílies que no hàgiu pogut venir-ne a comprar a l’escola, es disposarà d’una paradeta el mateix dia de les actuacions al TAG.

Si teniu negoci o sabeu d’algú que pugui col·laborar amb els nostres nens, no dubteu en fer-los partícips i animar-vos, i animar-los, a dur-nos tot allò que aconseguiu fins el dia 14 de desembre al mateix horari de la venda de tiquets.

ANIMEU-VOS!!!! QUANTS MÉS SIGUEM, MÉS GROSSA LA FAREM!!!!!!

OCTUBRE

Benvolgudes famílies,

Com ja fa alguns cursos, l’AMPA ven els llibres de lectura que l’escola fa llegir als alumnes de primària, ja que l’editorial amb la que treballa ens fa descompte i així es poden vendre els llibres més barats que a les llibreries.

Igual que el curs passat, per poder comprar els llibres a l’AMPA els heu de reservar omplint la butlleta que hi ha a continuació i dipositar-la a la bústia de l’AMPA, o fent l’encàrrec a través del nostre correu: ampa.martamata@hotmail.com. L’últim dia per fer la reserva serà aquest dimarts 16 d’octubre.

El preu dels llibres és de 6,5€ socis i 8,5€ no socis. Quan tinguem els llibres ja us informarem del dia de la venda.

Junta de l’AMPA

Nom de l’alumne:

Curs:

Senyalar amb una creu el llibre que voleu resevar:

Primer de primària:

La girafa de coll curt (primer trimestre)

El Petit Sant Jordi (tercer trimestre)

Segon de primària:

En Tomàs i el llàpis màgic (primer trimestre)

El cartero que se convirtió en carta (segon trimestre)

Anem de colònies (tercer trimestre)

CURS 2011-2012

JUNY 2012

Benvolguts pares i  benvolgudes mares,

Som al final d’un altre curs escolar i ens posem en contacte amb vosaltres per acomiadar-nos fins el proper  curs acadèmic.

D’una banda, us presentem en aquest  full la informació de les activitats extraescolars que hem previst fer durant el proper any, però sense els horaris ni els preus corresponents ja que des de La Ballaruga encara no se’ns ha donat.

Així només podem dir-vos que :

  • Les activitats extraescolars i l’acolliment ho realitzarà la Ballaruga, de la qual som part de la Junta corporativa i,
  • Les activitats esportives les realitzarà el Consell Esportiu del Vendrell, com fins ara es venia fent.
  • Tota la informació detallada ( horaris, preus, activitats …) us la farem arribar  a principis de setembre, tan bon punt se’ns confirmin. Esperem que siguin de l’interès i del gust dels nens i de les nenes i que els animeu a participar-hi .

D’altra banda, també us volem informar que al setembre, el dia que heu de portar el material escolar dels vostres fills i de les vostres filles, dijous 6 i divendres 7 de setembre de 9h a 11h, l’AMPA posarà a disposició de totes les famílies els següents serveis:

  • L’ entrega del Carnet únic i de l’obsequi anual.
  • La venda de xandalls escolars.
  • La venda de bates escolars i,
  • La venda de l’agenda escolar.

Així mateix, us adjuntem un full explicatiu amb totes les activitats i actuacions que s’han dut a terme durant aquest any escolar que ara acaba, també el full de renovació o nova incorporació a l’AMPA, així com un full explicatiu del procés de construcció de la nova escola i, us encoratgem que col·laboreu amb la vostra presència( voluntaris)  i suggeriments en les activitats futures.

Fins ben aviat!

ASSEMBLEA INFORMATIVA DE SOCIS

Benvolgudes famílies,

Us convoquem a l’assemblea informativa de socis de l’AMPA que tindrà lloc el proper dijous 7 de juny a les 15h, en primera convocatòria, i a les 15.15h, en segona convocatòria, al menjador de l’escola, amb el següent ordre del dia:

1.- Resum explicatiu de la participació de l’AMPA en les festes de l’escola.

2.- Situació actual  del Pla d’entorn.

3.- Fes-te’n soci.

4.- Activitats extraescolars i servei d’acollida. Resum d’activitats 2011/12. Proposta 2012/2013.

5.- Xandalls i bates escolars.

6.- Programa municipal de reutilització dels llibres escolars.

7.- Torn obert de paraula.

FEBRER 2012

CROS DEL VENDRELL: diumenge 12 de febrer

La junta de l’Ampa amb la col.laboració d’altres pares i mares de l’escola hem participat en l’organització del cros del Vendrell que organitza el Consell Esportiu junt amb les diferents Ampes de les escoles del Vendrell. Vam fer la sol.licitud a l’Ajuntament de tot allò que era necessari per organitzar el cros i el mateix dia vam col.laborar ajudant en el tall de carrers, muntant les taules per  l’habituallament i repartint-lo als participants.

Com el curs passat ha estat un dia de molta feina, però alhora molt gratificant.

Aprofitem per donar les gràcies aquells pares i mares que han volgut col.laborar amb l’Ampa. A tots i totes moltíssimes gràcies per tot.

La Junta de ,l’AMPA

Ver la foto.JPG en presentación

Ver la foto.JPG en presentación

SETEMBRE 2011

LLIBRES DE LECTURA DE PRIMER I SEGON DE PRIMÀRIA

Benvolgudes famílies,

Com ja fa alguns cursos, l’AMPA ven els llibres de lectura que l’escola fa llegir als alumnes de primària, ja que l’editorial amb la que treballa ens fa descompte i així es poden vendre els llibres més barats que a les llibreries.

Aquest curs per poder comprar els llibres a l’AMPA els heu de reservar omplint la butlleta que hi ha a continuació i dipositar-la a la bústia de l’AMPA, o fent l’encàrrec a través del nostre correu: ampa.martamata@hotmail.com. L’últim dia per fer la reserva serà aquest divendres 30 de setembre.

El preu dels llibres és de 6,5€ socis i 8,5€ no socis. Quan tinguem els llibres ja us informarem del dia de la venda.

Junta de l’AMPA

Nom de l’alumne:

Curs:

Senyalar amb una creu el llibre que voleu resevar:

Primer de primària:

La girafa de coll curt (primer trimestre)

El Petit Sant Jordi (tercer trimestre)

Segon de primària:

En Tomàs i el llàpis màgic (primer trimestre)

El cartero que se convirtió en carta (segon trimestre)

Anem de colònies (tercer trimestre)

JUNY 2011

Benvolguts pares i  benvolgudes mares,

Som al final d’un altre curs escolar i ens posem en contacte amb vosaltres per acomiadar-nos fins el proper  curs acadèmic.

D’una banda, us presentem en aquest  full una petita informació de les activitats extraescolars que hem previst fer durant el proper any, però sense els horaris ni els preus corresponents ja que des d’Ensenyament encara no se’ns ha donat l’horari escolar definitiu.

Així només podem dir-vos que :

  • Les activitats extraescolars i l’acolliment ho realitzarà la Ballaruga, de la qual passarem a formar part de la Junta corporativa i,
  • Les activitats esportives les realitzarà el Consell Esportiu del Vendrell, com fins ara es venia fent.
  • Tota la informació detallada ( horaris, preus, activitats …) us la farem arribar  a principis de setembre, tan bon punt se’ns confirmi el nou horari escolar, i esperem que siguin de l’interès i del gust dels vostres fills i de les vostres filles i que els animeu a participar-hi

D’altra banda, també us volem informar que al setembre, el dia que heu de portar el material escolar dels vostres fills i de les vostres filles, dimarts 6 de setembre de 9h a 11h, l’AMPA posarà a disposició de tots els pares i de totes les mares els següents serveis:

  • L’ entrega del Carnet únic.
  • La venda de xandalls escolars.
  • La venda de bates escolars i,
  • La venda de l’agenda escolar

Així mateix, us adjuntem un full explicatiu amb totes les activitats i actuacions que s’han dut a terme durant aquest any escolar que ara acaba i us animem que col·laboreu amb la vostra presència i suggeriments en les activitats futures.

Fins ben aviat i bon estiu a tothom!

CURS 2010-2011

MAIG 2011

FESTA DE LA BICICLETA

Benvolguts pares i benvolgudes mares,

Ens posem en contacte amb vosaltres per donar-vos tota la informació necessària per  participar en la festa de la bicicleta:

–          Dia: diumenge 29 de maig

–          Hora concentració: 10h matí al Pàrking de l’av. del Camp d’Esports

–          A 2/4 d’11 comença el recompte

–          A la sortida ens donaran un detall per persona

–          La repartició de premis serà al final del recorregut a la Rambla.

Com ja sabeu la Comissió de la Festa de la Bicicleta ha construït una carrossa “Un tigre” i demanen a tots els participants que portin penjada, al manillar de la bicicleta, una careta d’un tigre. És per això que la podeu passar a recollir per l’escola el dimecres 25 de maig de 3 a 5h de la tarda i el dijous 26 de maig de 9 a 10 del matí. Al mateix moment,  podreu comprar samarretes, tan de nens/nenes com d’adults per participar a la festa, ja que es recomana anar tots iguals, amb el xandall o una samarreta de l’escola.

La Comissió també demana voluntari/voluntàries per pedalar les bicicletes que portaran la carrossa i és per això que els interessats/interessades podeu posar-vos en contacte amb la Junta de l’AMPA a través del correu electrònic: ampa.martamata@hotmail.com

I si voleu participar de la festa, i encara no us heu apuntat, podeu fer-ho fins aquest dimecres 25 enviant un correu a l’email de la Junta de l’AMPA.

Us hi esperem a tots!!!  Aquest any podem aconseguir un bon premi!!!

ABRIL 2011

FESTA DE LA BICICLETA

Ja s’està tirant endavant la carrossa per la festa de la bicicleta. La comissió encarregada ha decidit que sigui un tigre. La idea ha sorgit de la comissió sorpresa de les comunitats d’aprenentatge, ja que un dels somnis dels nens/es era tenir un tigre a l’escola. Ja que això no és possible, es va considerar que estaria bé fer realitat aquest somni amb la carrossa de la festa de la bicicleta.

La junta ha decidit fer una aportació monetària de 200€ per ajudar en la seva construcció, i si és possible, així ho farà cada curs.

També es faran caretes per penjar al manillar de la bicicleta. Quan les tinguem fetes ja us avisarem perque les passeu a recollir i així cada nen/a les pugui pintar al seu gust.

Recordem que si algú està interessat en participar en l’elaboració de la carrossa, es posi en contacte amb la junta. Gràcies.

FEBRER 2011

FESTA DE LA BICICLETA

Aquest any s’ha decidit, no només participar en la festa de la bicicleta, sinó a més a més fer una carrossa!!! És per això que amb mares i pares voluntaris s’ha creat una comissió encarregada de l’elaboració d’aquesta. Així doncs,  les persones interessades a col.laborar en la construcció d’aquesta carrossa, només cal que ens envieu un e-mail a l’AMPA i nosaltres mateixos us posarem en contacte amb la comissió perque us expliquin com hi podeu participar.

Animeu-vos-hi!!! Entre tot i totes ho podem fer realitat.

GENER 2011

CROS EL VENDRELL

Aquest ha estat el primer curs que s’ha organitzat el cros al nucli urbà del Vendrell, concretament al barri de Mas d’en Gual;  fins ara, s’havia fet al barri marítim de Comarruga. És per això que la organització d’aquest esdeveniment l’han dut a terme el Consell Esportiu , l’Ajuntament  i totes les AMPES de les escoles del Vendrell.

Així, nosaltres com a AMPA de l’escola Marta Mata hem ajudat en l’organització, demanant sol.licituds a l’Ajuntament per tot el tema de muntatge (tanques, so, entarimat…) i hem col.laborat amb la resta d’AMPES, assumint el cost  de les medalles i copes de la cursa i de l’habituallament que es dóna al final de cada carrera als participants.

Per a tot això, l’AMPA ha assitit a diferents reunions organitzades pel Consell Esportiu i va contribuir amb  5 voluntaris de la Junta el mateix dia de la cursa, que durant tot el matí van ajudar en les diferents tasques que requeria l’esdeveniment.

Tot i el fred, vam gaudir d’una agradable jornada, que esperem que es repeteixi el curs vinent.

 

 

 

 LLIBRES DE LECTURA PER PRIMÀRIA 2010-2011

 Igual que l’any passat, aquest curs, l’AMPA hem posat a la venda els llibres de lectura pels cursos de 1r i 2n de primària. Ho fem nosaltres, ja que l’escola i nosaltres també, per Sant Jordi, treballem amb l’editorial Baula, i ens fan sempre, un descompte important.

Els llibres d’aquest curs són:

Primer de primària

– Primer Trimestre. cap

– Segon trimestre: La Girafa del coll curt

– Tercer Trimestre: El Petit Sant Jordi

Segon de primària

– Primer Trimestre: Tomàs i el llapis màgic

Segon Trimestre: El cartero qyue se convirtió en carta

– Tercer Trimestre: Anem de colònies

Els llibres s’ha posat a la venda el dijous 14 i el dimarts 19 d’octubre. Encara hi ha alumnes que no els han comprat, per tant, poden fer-ho posant-se en contacte amb direcció o venint els dimarts de 3 a 5h al menjador de l’escola amb l’AMPA.

CURS 2009-2010

Pel que fa a la revista Infoampes, gestionada també per aquest grup de treball, hem preparat un text de presentació de la nostra Ampa que, probablement, es publicarà a la propera revista del mes de maig

Aquí us comunicarem altres temes d’interès que no s’hagin especificat en els apartats anteriors.

Anuncios